×

:

Not a valid Time
Dit is een verplicht veld.

Service

We hebben een enorme collectie banken, stoelen, kasten, tafels en andere meubelen en begrijpen dat een keuze maken soms best moeilijk kan zijn. We helpen je daarom graag en bieden je de best mogelijke service. Wij van Kapenga Wonen vinden het ontzettend belangrijk dat jij blij bent met onze geleverde producten. Heb je vragen of problemen omtrent de geleverde artikelen? Gebruik dan het serviceformulier om contact op te nemen met onze afdeling Service.

Kapenga Wonen heeft twee winkels (Buitenpost en Leeuwarden) beide met een eigen service-afdeling. Heb je een aankoop gedaan bij de formules Profijt Meubel, Pronto Wonen of XOOON?, dan neem je contact op met de service van Home Center in Wolvega. Voor de juiste afhandeling van je service melding vragen we je contact op te nemen met de service afdeling die voor jouw product van toepassing is.

Heb je een aankoop gedaan bij Kapenga in Buitenpost? Gebruik dan onderstaand serviceformulier.

Ga naar het serviceformulier Kapenga Buitenpost

Heb je een aankoop gedaan bij Kapenga in Leeuwarden? Gebruik dan onderstaand serviceformulier.

Ga naar het serviceformulier Kapenga Leeuwarden

Heb je een aankoop gedaan bij Profijt Meubel, Pronto Wonen of XOOON? Gebruik dan onderstaand serviceformulier.

Ga naar het serviceformulier Home Center Wolvega

 

All In House Service

Indien je, bij aanschaf van een nieuw meubel, hebt gekozen voor een All in House Service kun je rechtstreeks contact opnemen met Oranje Furniture Service Concepts voor al je garantie en/of service vragen.

Copyright © Kapenga